DANMARK

DANMARK

zondag 30 augustus 2015

BINNENKIJKEN DEENS ZOMERHUIS

Ieder jaar huur ik met mijn gezin een DEENS ZOMERhuis. Voor het kiezen van het juiste huis neem ik ruim de tijd. Ik let uiteraard op de prijs, maar het interieur vind ik minstens zo belangrijk. Het moet voldoende {HYGGE} elementen hebben... Gelukkig is er meer dan voldoende keus. Daarom vandaag een binnenkijker in een zes persoons DEENS ZOMERhuis in Kisserup, Tuse Næs. Foto's zijn van Dansommer. 


Ons zomerhuis moet minimaal een houten dek hebben... Het uitzicht van dit huis is ook nog eens fantastisch!


Deze inrichting is heerlijk licht en een openhaard is aanwezig! Ook al zo'n minimale eis van ons! 


Het licht komt je bijna tegemoet!


Fijne badkamer met whirlpool en ....


Sauna!!! Heel veel DEENSE ZOMERhuizen hebben er eentje. Heerlijk als je in de herfst of rond de kerst gaat! 


Licht, licht, licht ... Tot in de slaapkamer aan toe! 

Fijne dag! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten